söndag, januari 15, 2006

Kul?

Som jag nämnt i föregående inlägg hände det två saker i torsdags värda att beröra. Här kommer den andra.

Har ni funderat över hur mycket spännande saker det finns på Åhléns? Jag och D spenderade säkert 20 minuter med att går runt och leka med alla spännande köksredskap som ingen egentligen behöver. Eller är det någon av er som känner ett stort behov av en körsbärsurkärnare? Tänkte nästan det.


Det var främst en sak vi fastnade för. Jag vet inte om det berodde på att vi var lite trötta men vi hade väldigt kul åt det här multiverktyget. Komplett med minikratta, minispade och en sådan där sak men hittar vatten med.


Störtkul. Eller...





7 Comments:

Blogger lisa said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

söndag, 15 januari, 2006  
Blogger lisa said...

(ursäkta, jag skrev helt fel)
Vilket underbart verktyg! Jag arbetar med trädgård, och måste genast sprina till Åhléns imorgon efter jobbet för att inhandla detta verktyg! Perfekt! Så skönt att slippa ha arbetsbyxor som väger sju kilo p.g.a alla verktyg. Men det är ett maskrosjärn, inte en sådan man hittar vatten med...

söndag, 15 januari, 2006  
Blogger Mjukispolacken said...

Haha, där ser man.
Men ärligt talat, vad är det för verktyg, det ser onekligen ut som en kratta men det skulle ju ta evigheter att kratta en gräsmatta med den.

söndag, 15 januari, 2006  
Blogger lisa said...

kanske inte helt funktionellt... men defenitivt något att stila med.

måndag, 16 januari, 2006  
Blogger Mjukispolacken said...

Ja om DU säger det ;) så tror jag dig, sjävl skulle jag aldrig komma på tanken att köpa det.

/K

måndag, 16 januari, 2006  
Blogger Cliff Hanger said...

Körsbärsurkärnare? Verkar t o m mer onödigt än den där popcornmaskinen som jag köpte en gång till syrran (och nu på nåt sätt har hamnat i mitt kök, där den inte heller används).

torsdag, 19 januari, 2006  
Blogger Mjukispolacken said...

Ja popcornmaskin känns kanske lite onödigt när det finns micropopcorn men det slår inte körsbärsurkärnaren. (fan va jobbigt ord att skriva)

/K

torsdag, 19 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home