torsdag, januari 05, 2006

Varför?

Idag började dagen på ett väldigt obehagligt sätt. Jag sitter helt oskyldigt med mitt te, min macka och yoghurt och bläddrar i dagens GP. Inte ont anande skummar jag igenom tidningen.

Då plötsligt händer det. Det känns som om mina ögon blir brända av solen eller som om någon slår mig stenhårt i magen. Jag känner hur kräkreflexerna sätter igång och jag måste snabbt bläddra för att undvika en smärre olycka.

Vad jag pratar om? Slå upp sidorna 18-19 i dagens GP så förstår ni själva. Och till er som inte har GP ska jag uttrycka mig kort och koncist. Detaljerade bilder på människokroppar under operation. Skabbiga bilder där man mycket detaljerat ser allt som annars endast är några få förunnat, de som utför operationen.
Det kanske finns en anledning till det.

Fy fan!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt hjälpmedel för att smälta maten. Hoppas du inte kastade upp allt delikat du dukat fram. Angående mitt "satanisttest" betvivlar jag dess sanningshalt. Men, men. En stunds förströelse skadar inte.

fredag, 06 januari, 2006  
Blogger Mjukispolacken said...

Nädå, jag klarade mig precis. Kan dock inte förstå trenden med att visa sådan där. Samma sak med alla makeoverprogram där man får se allt.

Nä jag hoppas inte att jag är satans bundsförvant, dock skrämmande å se hur säkerligen några inom kurkan tänker.

/K

lördag, 07 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

ey yo polski, jag kan uttala ditt namn (:

måndag, 24 december, 2007  
Blogger Mjukispolacken said...

Fan va gött, du är nog en av få.

/K

måndag, 24 december, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home