måndag, januari 02, 2006

Vad är det som går och går?

Nu är klockan fem och jag har ätit frukost, diskat och borstat tänderna, hur fan gick det till!
Idag hade jag tänkt gå upp innan solen gått ner, ta min kamera och fota lite vackra vinterbilder. Oj vad fel man kan ha.
När jag vaknade ur min skönhetssömn var solen redan på väg ner över Rannebergens förortsbetong. Tur att det ska vara soligt imorgon, då ska jag komma upp före 12, jag lovar.


Alltså, fan vad tiden går snabbt ibland. Det är nästan så att jag börjar tro på en av serierna i brorsans senaste Kalle Anka. Där smyger tomtenissarna runt under hela året och snor tid från befolkningen. En sekund här och en sekund där. Tillslut blir det tillräckligt mycket tid för att jultomten ska hinna resa runt till alla barn på julafton.

Jag tror att tomtenissarna har stulit väldigt många sekunder från mig idag. Men de går ju till ett gott ändamål så what the hell.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaa, shit mannen..
Jag svär d stämmer..

måndag, 02 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Du lever ett skönt liv! Hittade nyss till din blogg. Ska följa den med nöje.

torsdag, 05 januari, 2006  
Blogger Mjukispolacken said...

Ibland är det skönt ibland är det mindre skönt, men för det mesta är det faktiskt väldigt soft, välkommen.

/K

torsdag, 05 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home