söndag, januari 08, 2006

Personlig kameraman

Jag ligger ofta och funderar över alla snygga mål jag gjort när jag spelat fotboll och tänker att det är synd att jag inte hade någon på plats som kunde filma dem. Jag minns dem förvisso väl men det hade varit fräckt att ha dem på band också. Jag börjar då fundera över hur det vore att ha en egen kameraman. Någon som alltid följde mig när jag utförde någon sportaktivitet. Någon som kunde dokumentera den där Zlatandribblingen, det där drömmålet, den där sanslösa beachvolleyräddningen eller det där grymma discgolfkastet.
Sedan skulle jag kunna sitta och gotta mig och redigera ihop allt till en kavalkad utan dess like.

Detta är inget skämt, om det finns någon där ute som, för en billig peng, kan tänka sig att filma mig när jag sportar så hör av er. Jag står för utrustningen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

klart som fan jag ställer upp lillen! bara det inte snöar, då måste jag ut i backen

söndag, 08 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home