torsdag, oktober 19, 2006

Ja vad säger man

Ni som tappert väntar på en rapport från fjällvandringen lär få vänta ett tag till. Mjukispolacken har nämligen tappat skrivlusten. Istället lägger jag ner mycket kraft på fotobloggen så ni får hålla till godo med den ett tag framöver. Jag lovar att ni ska få en rapport från sommarens äventyr, men jag säger inte när.

Om vi inte hörs inom den närmaste tiden så kanske vi ses. Jag har nämligen börjat jobba som intervjuare på vagnarna och bussarna här i stan. Ett soft jobb där man får träffa massa trevliga människor. Så om ni sitter på bussen eller vagnen någon dag och hör någon säga "ursäkta, vässtrafik håller på med en resvägsundersökning, kan jag få ställa några frågor", så kanske ni får äran att titta in i Mjukispolackens vackra ögon.

Ha det gott!

2 Comments:

Blogger lisa said...

Åhå, jag hade tänkt söka det där jobbet. Men fick inte riktigt tummen ur. Är det schysst eller?

tisdag, 24 oktober, 2006  
Blogger Mjukispolacken said...

lisa - jag tycker det är schysst. Lite jobbigt när man börjar kl 03:30 men jag är helt klart nöjd med det. Sen så e det gött att man bara jobbar mellan måndag morgon och fredag lunch, samt har lov när skolorna har det :-)

/K

fredag, 27 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home