lördag, juni 10, 2006

VM-blogg

Som ni säkert märkt har det inte blivit mycket skrivande den senaste tiden. Det beror på att jag haft extremt mycket att göra i skolan. Uppsatsskrivande och tentaplugg tar ganska bra på hjärnan så jag har inte orkat fokusera på annat än det allra nödvändigaste. Men nu är skolan slut så då blir det skriva av!

Först och främst kommer den här bloggen bli lite av en vm-blogg. Eftersom jag kommer spendera skadligt mycket tid framför tv:n känns det som en naturlig väg att gå. Att jag dessutom anser mig ha ganska god analytisk förmåga när det gäller fotboll gör ju inte saken sämre.

Dessutom hade jag tänkt öppna upp fotobloggen igen. Jo ni hörde rätt, det är sant. Den har ju legat nere ett tag men nu ska jag fan skärpa till mig.

Snart kommer första inlägget om dagens matcher; Tyskland - Costa Rica samt Polen - Ecuador.