fredag, maj 12, 2006

En sista rapport

Ja då var det bara några timmar kvar innan årets tuffaste idrottsutmaning går av stapeln. Jag har precis käkat en rejäl portion pasta och sitter nu och sörplar vatten, och ungefär så har det sett ut hela veckan. Pasta, vila och vatten i massor. Idag var jag ute och sträckte på benen lite och jag kan glatt meddela att det kändes avsevärt mycket bättre än i lördags, fast nu halvjoggade jag i och för sig bara 1,5 km. Vi får se hur det går imorgon men en tid under två timmar ska jag bara klara.

Jag måste dock säga att jag är lite besviken på vissa av er. I lördags bad jag om en minitjänst, inget stort eller ansträngande. Bara att ni skulle hjälpa mig lite på traven och trampa ihjäl alla spindlar ni såg. Några av er har skött sig bra för fram till idag stod det på smhi att det skulle bli 13 grader och molnigt imorgon. Tyvärr är det vissa som har låtit spindlarna komma undan och därför ska det bli 22 grader och sol istället. Inga idealförhållanden direkt, kanske för publiken men inte för mig.

Jaja, jag ska göra mitt bästa men lite besviken är jag allt.