måndag, april 14, 2008

Stockholm i mitt hjärta

En kriminellt missvisande titel, men för en helg kan jag låta Stockholm släppa sargen och komma in i matchen.
Hur som haver blev det en mycket händelserik roadtrip med: snöstorm, kraschade bilar, gratis parkering i Stockholm C, en dampig tiggare, skoköp, ett trött knä, bilkörning på instinkt, apelsinjuice i goda vänners lag, bil-följa-John, två bebisar, bastu och öl, guinness, en borttappad kamera, en borttappad garderobsbricka, en återfunnen kamera, ett dop, korv med bröd, kakfrosseri, två aggressiva bilventiler, punka på båda bakdäcken, Unitedvinst mot Arsenal, 1,5 timmes väntan, och till sist, två nya ventiler och ett lyckligt slut på resan.

God natt

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snyggt att pressa in 48 timmar på några rader =)
Är det sant att bloggen är tillbaka?
Förresten tog det säkert minst tre timmar efter vi pajjat däcken. MINST!
/J

lördag, 26 april, 2008  
Blogger Mjukispolacken said...

Det vet man aldrig, men det blir nog lite sporadiskt bara om jag känner mig själv rätt...
Ja de "sista" 400 km gick rätt snabbt ja, snabbare än när D kärde på vägen upp.

/K

lördag, 26 april, 2008  
Anonymous Anonym said...

Jao, Bättre väder is teh shit =). Fast jag menade att det var minst tre timmars väntan på däcken.
Blev det ingen bild tagen som värd att blogga på det andra stället?

lördag, 26 april, 2008  
Blogger Mjukispolacken said...

sent svar; nej det blev inga intressanta bilder faktiskt....

/K

torsdag, 01 maj, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home